Lássuk, milyen frissítések érkeznek a Dragon’s Dogma II-höz!

  • Írta: zoenn
  • 2024. március 26.
  • Letöltés
Link másolása
A Capcom elárulta a múlt héten megjelent akció-szerepjátékának frissítési tervét, a közeljövőben érkezik a 30 fps-es korlát és hamarosan bármikor indíthatunk új játékot, még akkor is, ha meglévő mentéseink vannak.

Hiába a nagy siker a kritikusoknál és a játékosoknál, nem tökéletes a Dragon’s Dogma II. A Capcom mentségére szóljon, folyamatosan dolgozik a javításokon, és tegnap, a játék hivatalos X-fiókján közzétett posztban elárulta, milyen frissítések várhatóak a közeljövőben a szerepjátékhoz.

Ami talán a legfontosabb, hogy 30 fps-re zárolhatjuk a képkockasebességet, ami a konzolosoknál bizony jól fog jönni, így talán borítékolható, hogy a zsúfoltabb városokban sem esik le a framerate. Jelenleg csak a változó opciót választhatjuk. Ezen kívül bármikor indíthatunk New Game-t, még akkor is, ha már elkezdtük a sztorit és mentési adataink is vannak - korábban erre nem volt lehetőség.

A jövőben 99-re módosítják a Pawn Guildsben megvásárolható Art of Metamorphosis tárgyak számát. Ezekkel az elemekkel változtathatjuk meg a karakterünk megjelenését, de jelenleg nagyon kevés lehet belőlük. Mikrotranzakciókkal vásárolhattunk ilyen itemeket, ami miatt sok vád érte a Capcomot.

A játék konzolos verzióiban lehetőség lesz a motion blur és a ray tracing ki-be kapcsolására. Ami pedig a PC-seket illeti, az ígéretek szerint javulni fog a képminőség ,ha a DLSS Super Resolution-t bekapcsoljuk. A változások teljes listájáért fáradjatok el ide.

6.
6.
Extol
A népharag láttán már visszakoznak. Egy nagy pofon kijárt a kapzsiságért!
5.
5.
hedzsooo
Felpattintottam kb. 20 modot hozza tegnap + ma, + tweakeltem picit a kulcsint, igy PC-n eleg popecke mar! :D Foleg olyan modok jonnek be, mint pl. amelyik a kameranezet gyerekbetegsegeit kijavitotta, + pl. az egergorgonek is mar van haszna, zoomolni lehet a kameranezetnel, + pl. az 1ebkent nem sokat hernyozo Arisen-nem most mar akar setalni is tud. (Egergorovel tudom lassitani, gyorsitani a mozgas animaciojat, seta, + futas esetben is.) ...Nem csak rohangalni folyamatosan mint 1 hulyegyerek, mikor pl. csak szet szeretne picit nezni... :D
4.
4.
zoli12i
#3: A baj az, hogy a Resident Evil játékokhoz használt engine-t használták a DD2-höz, azt az engine-t amit még nem használtak Open World játékokhoz. Ezzel nem tudtak megbirkózni.
Aztán ilyenkor magyarázkodni kell és bűnbak kell és a Capcom fejesnek könnyebb volt másra mutogatni, mintsem elismerni hogy elbaszták. Pedig eddig a Capcom korrektnek tűnt...
3.
3.
Trottenbauer
#2: Ott a Forbidden West PS5-ön,ami kategóriákkal néz ki jobban,és úgy fut mint az álom.Szóval örülnék ha csak megközelítené a Capcom azt a minőséget azokon a lepukkant konzolokon.
2.
2.
zoli12i
#1: Enged el a témát. Sokkal könnyebb beszólni a direktornak, hogy gyenge xarok a konzolok és ezért nem tudnak rájuk fejleszteni. Csak akkor csinálnak igazán hülyét magukból, amikor kiderül, hogy PC-re sem tudnak optimalizálni xd
1.
1.
Trottenbauer
Végtelenül szomorú,hogy ezek a fejlesztések a játék indulásánál nem voltak benne.A legszomorúbb,hogy ehhez a látványhoz nincs PS5/X-en 60 fps-es mód,pedig fix hardvernél ez nem hinném,hogy túl sok gondot kellene jelentenie.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...