A nyakunkon a Gran Turismo Sport megjelenése, a Sony és a Polyphony Digital pedig úgy döntött, hogy a Sony elnöke, Shuhei Yoshida és a stúdió munkatársainak visszaemlékezéseivel állít emléket az elmúlt 20 évnek.
A múlt heti bétateszt után a héten végre boltokba kerül a Gran Turismo-sorozat következő felvonása, a GT Sport. Az egykoron szebb napokat is megélt sorozat új felvonása pedig úgy tűnik, ismét visszaszerezheti az eltelt 20 év során kivívott, majd kissé megkopott renomét.
A Sony is érzi, hogy a régi húrok megpendítésével és egy kis nosztalgiával még érzelmesebbé lehet tenni ezt a premiert, így a Polyphony Digital munkatársai és a Sony Interactive Entertainment elnöke is leültek és elmesélték, milyen is volt a játék elmúlt 20 éve.
A Gran Turismo Sport október 18-án érkezik PS4-re.
IRacinget még véletlen se hasonlítsd össze a GTS-el,mert ott csak "profik" nyomják,egy komoly online rendszerrel amit se a GT se a többi autós játék nem fog szerintem elérni soha,és egy sokkal komolyabb online közösség része lehetsz.
Gt5-öt azért emlegettem,mert lekapcsolták a szervereket,biztos hatalmas volt az online közösség mögötte ha erre szánták el magukat,nem is tudom melyik sony gamenak kapcsolták le ilyen hamar a szervereit,és még egy rohadt p2p-t se voltak hajlandóak elintézni,és ne jöjjön nekem senki a gt6-al,mert az még szarabb volt mint az 5. Rossz embert próbálsz meggyőzni,lassan itt a generáció váltás,a következő gen végére kapunk egy gt sport újra kiadást,mert amilyen tempóba foltozgatják illetve fejlesztenek megint nem marad másra idő.
Direkt nem írtam az iRacinget,mert hiába van "kevés" előfizetője,ők komolyabban veszik a szimulátorokat mint a gt közönség 95%-a,ezért hiába nagyobb a gt közönsége ha a kutya se akar játszani a 95%-al. Lag jelen van és jelen is volt,gt5-be is,ráadásul hétköznap nyomtam a bétát és a demót is,bele se merek gondolni mi lesz hétvégén,az meg,hogy nem érdekel téged az esport csak azt erősíti amit leírtam,félre ne értsd nem azzal van baj,hogy Te leszarod,hanem azzal hogy ezzel hypeolják a sok vérpistike meg ki..ri rá,mert az milyen jóó.
Az, hogy mi unalmas meg mi nem, megint csak szubjektív.
A GT-vel pont az a jó, hogy egy hatalmas közösség használja, mindig találni fogsz a Sport módban online versenyzőket. És korrekteket! Olyanokat amilyen te vagy. Mert ez a rendszer alapja. Így értelmes online kihívások terén bőven etalon lesz ez a cucc.
Nem hibátlan a GTS, két-három hiányossága van (kevés pálya, csak három AI nehézségi szint és sajnos a legdurvább is gyenge még, valamint a statikusság), de cserébe jó a rendszer, csodásak a járgányok, a pályák, a bevilágítás vitán felül itt a legjobb.
A pályák száma szerintem meredeken emelkedhet idővel (ha tényleg konzolos "iRacingnek" szánják!), az időjárás tuti bele lesz rakva, max először nem dinamikusan, az AI bár nem kihívás, de azért össze tudsz magadnak rakni értelmes versenyeket, ha játszol a gumikkal, stb, kategóriákkal, simán megnehezítheted a saját versenyedet.)
Nagyon jó cucc lesz ez, és semmi értelme konkrétan egy AC-val összevetni. Az egyik ebben, a másik abban nyújt többet. Amúgy meg jómagam 5x inkább a Project Cars 2-t venném meg, mint mondjuk az AC-t, már csak a tartalom miatt is...
Az, meg hogy mi Esport meg mi nem, nem érdekel senkit, nem azért játszok valamivel, mert az Esport lesz és akkor én is menő leszek. Csak játszok.
Simán lehet, hogy a GTS kinő egy ütős, nagyon játszott, exkluzív autós "Esport" játékká, miért ne lehetne. Attól, mert két platformon nem lesz elérhető, már kevésbé lesz E vagy kevésbé lesz Sport?
Nem. Nem annyira a távoli jövőben lesz 100 milla PS4 tulajdonos, sőt ha esetleg a PS5 visszafelé is kompatibilis lesz, az esetleges GTS potenciálisan elérhető játékostábora simán lehet 130-180 millió is... Persze csak egy kis részüket fogja érinteni, kis részüket érdekli de ennyi.
Szimulátorok terén még mindig inkább a GTS-nek van a legjobb esélye "Esport-szintre" emelni ezt a hobbit. Mert a többi cím messze nem ér el (majd) annyi játékost. De mondom, ez nem is számít szvsz, nekem az iRacing is simán esport kategória, holott platform-exkluzív és saccra 50-70 ezer előfizetője lehet csak.
Szerintem hülyézés nélkül is le lehetett volna írni a mondandód....
Ha neked az online szórakozás egyelő az esportal akkor csak gratulálni tudok,de tudod mit? Bétába úgy lagoltak a vetélytársak hogy az egész Mortal Kombat megirigyelte volna,ennyi trükköt rég láttam,és esportal emlegetjük ezt a játékot? Ott van a gt5 amivel viszonylag sokat multiztam,"sokáig" ment az online része és azt tapasztaltam,hogy az emberek nagyon kis része játszik kormánnyal,de ez az összes autós játékra elmondható konzolon,lesz 2-3000 ember az elején aki kormánnyal tolja,és ezekről szól majd az esport, én a GT-be utáltam mindig egy autóval körözni,unalmas lett 5-10 kör után,ellentétben egy PC-al vagy egy Asetto Corsaval ahol nagyon nehéz 2 egyforma kört menni,mellesleg aki komolyan veszi az esportot az SZERINTEM PC-n játszik.
Még egy dolog megy, ez az árkodozós hülyeség. Attól, hogy az Assetto jobb, attól még a GT nem árkád. Árkád az NFS, a DriveClub, a mai rally-k, még szorosabban véve a Ridge Racer, a Bornout, az Outrun, a Top Gear... A GT kisssé idealizált.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.