Chornobyl Liquidators teszt
Az 1986. április 26-án bekövetkezett csernobili atomkatasztrófa örökre beírta magát az emberiség történelmébe és bár az incidens óta komplett generációk nőttek fel, félelmetes hagyatékát mind a mai napig érezteti velünk.
Shin Megami Tensei V: Vengeance
Az angyalok és démonok háborújában embernek lenni igen csak veszélyes vállalkozás, ráadásul az sem egyértelmű, hogy kik is lesznek azok, akikben ténylegesen bízhatunk.
Pine Harbor próbakör
Az Unreal Engine 5-tel meghajtott Pine Harbor ködlepte utcáiból csak úgy árad a horror atmoszféra, nagy kár, hogy a fejlesztőknek a lenyűgöző látvány mellé épkézláb játékot már nem sikerült összehozni.
V Rising teszt
Valaha a vámpírok uralták a földet, övék volt az éjszaka, ám az emberek felkelést szítottak és győztek ellenük. A megmaradt vérszívók évszázadokon át bujkáltak a sötétségben, szomjúságtól kínozva, ám most eljött a vadászat ideje.
Bodycam próbakör
Két szemtelenül fiatal fejlesztő első játékával felforgatta azt a képet, amit eddig a realisztikus FPS-ekről hittünk. A testkamerás harcokat szimuláló játék nem csupán a látványt tekintve új etalon, hanem a játékmenet terén is múlt időbe helyezi a korábbi próbálkozásokat.
Still Joking teszt
Van, hogy csak abban az emberben bízhatunk, aki visszanéz ránk a tükörben. De mi van akkor, ha „ő”, az a másik „én”, kénytelen önerőből cselekedni, nélkülünk, az „ő” tükörképe nélkül... Á... meh... nem lett jó.
No Rest for the Wicked próbakör
Az “ördög nem alszik” - erre következtethetünk a címből, és a Moon Studios zsigeri harcokat kínáló játéka fedi is ezt az aforizmát, hiszen élvezetes ötvözete az akció-RPG és a soulslike műfajnak, csak még gyerekcipőben jár. Egyelőre.
MultiVersus teszt
Két évvel ezelőtt imádtuk a MultiVersust, most viszont az ellenségeinknek sem ajánlanánk a játékot. Hol volt egy évig a Warner brawlere és hogyan lehetett a Smash-klónok vidám messiásából egy kiábrándító romhalmaz?
Killer Klowns from Outer Space: The Game teszt
Az aszimmetrikus játékok között egyeduralkodónak számító Dead by Daylight sikere az elmúlt évek alatt számtalan fejlesztőt megihletett már, akik egyre-másra igyekeznek letaszítani a trónról a horrormonstrumot, mindeddig hiába.
Horizon Chase 2 teszt
Vakító naplemente, lüktető zene, suhanó pálmafák és a távoli horizont, amit padlógázzal üldözve sem érhetünk utol. Megújulva tért vissza a Horizon Chase, ezúttal már nagykonzolokon is!
Songs of Conquest teszt
Évek óta nem kaptunk új Heroes-játékot, jót meg már ki tudja, mióta. Ezt az űrt igyekezett kitölteni a Lavapotion csapata, a Songs of Conquest pedig méltó utódja lett a szép emlékű sorozatnak.
ROBOBEAT teszt
A ROBOBEAT a mostanság oly divatos ritmuslövöldék egyre népesebb táborát erősíti, csakhogy a konkurenciához képest van nála egy aduász, miszerint, ha a kedvünk úgy tartja, akár a saját zenéinkre is szólhat a hatlövetű.
Trans-Siberian Railway Simulator próbakör
A mindenféle szimulátorairól hírhedté vált PlayWay kiadó ezúttal a transzibériai vasútvonalra kalauzol el minket, ahol egyszeri mozdonyvezetőként kell helytállnunk a kietlen Oroszországban.
Saviorless teszt
Amennyire platformer, legalábbb annyira metanarratív élmény is Antar kalandja. Hiába érződik rajta, hogy a fejlesztők első játéka, ez nem vesz el az élvezeti faktorból.
SKALD: Against the Black Priory teszt
Sok év késlekedés után újabb egyszemélyes projekt ért révbe - a SKALD a nyolcvanas/kilencvenes évek klasszikus számítógépes szerepjátékainak világát igyekszik feleleveníteni a modern kor kényelmi funkcióival és egy elszánt fejlesztő perfekcionizmusával.
Hauntii teszt
A Hauntii becsapós. Simán elhiteti velünk, hogy egy valamelyest komor, mégis stílusos játékot kapunk, majd pedig egy könnyed szakasszal jutalmaz meg minket csak azért, hogy egyik pillanatról a másikra csavarjon egyet a szívünkön.
Ships At Sea próbakör
A Bering-tenger rettenthetetlen rákászai most egy időre megpihenhetnek, idén ugyanis a Norvég-tenger halászaié a főszerep, akik a világ leghidegebb és legbugosabb vizein próbálhatnak ezúttal szerencsét.
The Rogue Prince of Persia próbakör
Amikor egy nagy múltú franchise egy kisebb, ám jó referenciával bíró fejlesztőhöz kerül, akkor bizony nagyon sok tekintet szegeződik a projektre, hogy mi lesz belőle. A The Rogue Prince of Persia esetében sejteni lehet, hogy valami jó.
Paper Mario: The Thousand-Year Door teszt
A Super Mario RPG kiváló remake-je után a Mario-szerepjátékok csúcsát támasztja fel a Nintendo, egy Gamecube-os klasszikust remasterelve, amely ezúttal is a papír erejét hívja segítségül a Mario-univerzum ábrázolásához.
XDefiant teszt
Ha létezik játék, ami jókor van jó helyen, akkor az XDefiant kétségkívül ebbe a kategóriába sorolható. Az alapok adottak, és bizony komoly esély van rá, hogy kis kitartással a Ubisoft egy újabb címmel léphet be az FPS-ek toplistájába.
Monster Hunter Stories Remaster próbakör
Egyenesen a 3DS érából érkezett a soron következő felújításunk alanya, a Monster Hunter-széria mellékága. Az elmúlt nyolc év számos portja bizonyítja, hogy bizony van létjogosultsága a körökre osztott harcokkal operáló szörnygyűjtögetős Stories-nak.
Ghost of Tsushima Director's Cut teszt (PC)
Újabb korábbi Sony exkluzív nagyágyú vágtatott be a PC-s eladási listák élére, ráadásul a Ghost of Tsushima átirata nemcsak egy tisztességes iparosmunka lett, hanem egy minden elemében tökéletesített, nagybetűs definitív kiadás.
Inazuma Eleven: Victory Road próbakör
Több mint egy évtizedes pihenő és közel ennyi csúszás után végre visszatér az Inazuma Eleven, amely különleges képességekkel és egy RPG-játékmenettel gondolta újra a foci világát. Az ötlet pedig változatlan, a tartalom és a kidolgozottság viszont minden eddiginél jobbnak tűnik. Kipróbáltuk a demót!
Senua's Saga: Hellblade II teszt
A Hellblade: Senua's Sacrifice 2017-ben addig sosem látott testközeliségben mutatta be az önemésztő pszichózis gyötrelmeit, egy pikt harcosnő tragédiáján keresztül. A régóta várt folytatás most mindenben rálicitál az elődjére.
- Írta: szlav
- 21 komment
System Shock Remake teszt
Korának egyik legmeghatározóbb játéka, a System Shock megújult grafikával és irányítással várja a régi, valamint az új rajongóit a Nightdive Studios jóvoltából. A grandiózus projekt ráadásul végre konzolokon is tiszteletét teszi.
King Arthur: Legion IX teszt
A NeocoreGames új játékában visszatérünk Avalon földjére, ahol a kerekasztal lovagjaival Artúr királyt kellett megállítanunk, most pedig élőhalott római légiósok élén masírozunk.
Little Kitty, Big City teszt
Nem kell tovább keresni a hónap legcukibb játékát! Ha mi is macskák lennénk, akkor nagyokat nyújtózkodva és hangosan dorombolva játszanánk a nagyvárosban rosszalkodó kiscica kalandjait.
Die by the Blade teszt
A Die by the Blade készítői egészen a mára már klasszikusnak számító, kizárólag PlayStationre megjelent Bushido Bladeig nyúltak vissza, hogy ezáltal egy csapással változtassák meg a verekedős játékok mostani beidegződéseit.
Men of War II teszt
Az ukrán Best Way ismét visszatért a második világháború korszakába, hogy egy új RTS-ben mutassa meg, hiába vagyunk a világ legzseniálisabb stratégiái, a csatamezőn még így is minden kiszámíthatatlan.
Cozy Caravan próbakör
Útra kelni egy barátunkkal a méhecske vontatta karaván kocsinkon, és bejárni a vidéket, hogy barterben segíthessünk a termelőknek és vendéglátósoknak, miközben szól a lágy elektronikus jazz – na, ez az élet!
Hades II próbakör
Folytatást csinálni egy népszerű és sikeres játékhoz nem olyan könnyű feladat, főleg, ha a fejlesztőknek nincs benne tapasztalata. Talán épp ezért is olyan nagy szám, hogy a Hades II szinte minden területen túlmutat az első részen.
Mullet Mad Jack teszt
A Mullet Mad Jack egy vérgőzös, eszméletlen tempót diktáló akcióorgia, ami hiába szalad át rajtunk olyan gyorsan, mint egy aluljárós gyros, sokkal több nyomot hagy bennünk, ráadásul az élmény is jóval kellemesebb lesz a végén.
Endless Ocean Luminous teszt
Rengeteg víziállat, és még annál is több lexikális információ várja az önjelölt búvárokat az Arika legújabb alkotásában, viszont aki igazi mélységre számít, az búvárkodás helyett fuldokolni fog a csalódottság tengerében.
Sand Land teszt
A Dragon Ball atyjának egyik oneshot mangájából készült adaptációt néztük meg közelebbről. Vajon hogyan boldogulnak a címadó, kietlen pusztaság lakói a videojátékok világában?
SaGa: Emerald Beyond teszt
Végtelennek tűnő lehetőségek és egymást keresztező utak és sorsok – ennek tűnik elsőre a SaGa: Emerald Beyond, viszont a harcrendszer sokkal hangsúlyosabb és jelentősebb, mint a történet valaha is lesz.
Stellar Blade teszt
Mit lehet mondani egy játékról, amiről már hetek óta mindenki beszél, pozitív, vagy negatív értelemben felemlegetve azt attól függően, hogy az ideák harcmezején melyik lövészárokban gubbaszt? Mondjuk, nézzük meg, hogy játékként hogyan funkcionál?
Heading Out teszt
A világ megszűnt létezni, nincs más, csak te, a kocsid és a meghódításra váró, végtelen országút. Képes leszel magad mögött hagyni múltad démonjait és végre beletaposni a gázba, vagy megfutamodsz, mint korábban oly sokszor?
Balatro teszt
Roguelike kártyajátékból az elmúlt évek során épp eleget láttunk már, így a Balatro teljesen új oldalról közelít hozzá, a póker szabályrendszerét hívva segítségül egy olyan pakliépítős élményhez, amely pont annyira veszélyes függőséget tud okozni, mint a szerencsejáték maga.
Tales of Kenzera: ZAU teszt
Egy mese a gyászról, az elfogadásról, az elengedésről és a saját érzéseinkkel való szembenézésről, ahol a főhős ellenfelein keresztül dolgozza fel saját veszteségét.
AOC Q27G4X monitor teszt
Igazi népmonitornak szánja az AOC a hangzatos Q27G4X készülékét, aminek egyik aspektusa sem igazán kiemelkedő, de hát régóta tudjuk ügyebár, hogy az egyszerűség gyönyörködtet.
MotoGP 24 teszt
A MotoGP szezon kezdete után a Milestone csapata újra odaállt a rajtvonalhoz, hogy elhozzák nekünk a sportág virtuális mását. Az idei epizód megint kicsit szebb, több és jobb lett a tavalyinál, de vajon ennyi elég a győzelemhez?
INDIKA teszt
Egy éhes szerzetesnek a böjt idején eszébe villan, hogy van még egy kolbász a pincében. Gondolja, lemegy nézegetni. Majd megszagolja, majd egy falatot a szájába vesz az íze miatt. Aztán véletlenül lenyeli. Hol követte el a bűnt?
Rauniot teszt
A finn Act Normal Games bizarr, akasztófa humorral bőven operáló point-and-click kalandjátéka a ‘70-es évekbe repít minket, ahol egy rejtélyes katasztrófa után igazi skandináv rezignáltsággal kutatunk egy rejtélyes közösség túlélése érdekében.
Total War: Warhammer III - Thrones of Decay teszt
Az így is igazán masszívra hízott fantasy Total War előző fizetős tartalmánál skandallumot kiáltott a nép - vajon ezúttal meghallgattatnak szavaik?
Fallout 76 teszt - hat év után megéri visszatérni?
Manapság a csapból is a Fallout folyik, mi pedig a hype-ot meglovagolva, újra adtunk egy esélyt az eredetileg 2018-ban megjelent MMO-nak. Arra kerestük a választ, hogy közel hat év elteltével a Bethesdának sikerült-e gatyába rázni a Fallout 76-ot.
TopSpin 2K25 teszt
13 évnyi szünetet követően visszatért a TopSpin széria, hogy az elődjeire jellemző élvezetes játékmenetével, újragondolt lehetőségeivel és kissé felemás grafikájával felvértezve újra meghódítsa a tenisz rajongók szívét.
Another Crab's Treasure teszt
„A hínár mindig zöldebb, ha más vizében ring, ne álmodj más világról, a földnél jobb a víz. Csak nézd ezt a mély vidéket, a tengerfenék oly szép! Oly csodás itt lent az élet, hát mi másra vágynál még? Ringat a víz, ringat a víz!”
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes teszt
Ha egy nosztalgikus, könnyed kalandra vágyunk, ami később igen komoly mélységet kap, akkor a Suikoden-sorozat szellemi örökösével garantáltan nem fogunk mellélőni.
Sker Ritual teszt
Emlékszik még valaki a 2020-ban megjelent Maid of Sker című horrorjátékra? Nem? Nem csodálom, mivel a meglehetősen középszerű alkotás egyetlen kiemelkedő eleme az angol folklórra épülő atmoszférája volt. Most viszont coop címként tér vissza!
Chasing the Unseen teszt
Megesik, hogy egy álomnál szebb egy rémálom. Hogy a virágos rét helyett és az ő mosolya nélkül abban gyönyörködünk, ami kicsavart, ami beláthatatlan, ami mellett jelentéktelennek érezzük magunkat. És ebben leljük meg a békét.