Rage - John Carmack új játéka!

  • Írta: Daks
  • 2007. augusztus 4.
  • Bejelentés
Link másolása
A Doom és a Quake című nagyszerű sorozatok megálmodója, John Carmack ma éjszaka bejelentette legújabb poszt-apokaliptikus FPS-ét, a Rage-t.
A Doom és a Quake című nagyszerű sorozatok megálmodója, John Carmack ma éjszaka bejelentette legújabb poszt-apokaliptikus FPS-ét, a Rage-t.

A Rage végre felhagy a fényesen izzó plasztikemberekkel teli Doom 3 motorral, és az új, alig egy hónapja bejelentett Tech5 Engine-t fogja használni. A játék részleteiről egyelőre nem sokat tudni, a fejlesztők csak annyit árultak el, hogy felhagy a jól megszokott "nyírjuk ki a rosszfiúkat" stílussal, és egy teljesen új irányvonalat nyit az FPS-ek műfajában. Az új motor a Doom 3 Engine-nel ellentétben a nyílt, szabad tereket támogatja leginkább, de a korábbi id Software termékekhez hasonlóan licenszelhető, és könnyen moddolható lesz. A játék PC-re, Mac-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra fog megjelenni, a kiadásról az Activision gondoskodik. Reméljük legközelebb nem lesznek ilyen szűkszavúak, és megtudjuk végre, mi a fenét is takar a Rage név!
15.
15.
bitbandita
user1-nek igaza van. Pukhi-zik: nem arról van szó, hogy Carmack nem játékos, meg hogy nem konyít hozzá. Sőt... amellett, hogy baromi jó FPS motorokat ír tuti hogy élvezetes deatmatch pályákat tud tervezni. De egy sztorialapú, single játékra kihegyezett gammához azért több kell mint egy jó motor. Az ős id titka /Carmack motorja mellett/: John ROMERO. A kiválása /ment vele még 1-2 kulcsfigura is/ után ill. óta nem csinált normális single FPS-t az id /hacsak a Doom3-at nem vesszük annak, bár az inkább csalódás volt mint egy újabb korszakalkotó game. Legendás szerzőpáros voltak, mint John Lennon - Paul McCartney a Beatlesben. Csak ez utóbbiaktól eltérően ők egyedül már nem tudtak akkorát alkotni mint közösen. Carmack jó motorokat ír még mindig, de ezzel ki is merült, ennyi, Romero meg egykét harmatos próbálkozás után mára tök eltűnt.
14.
14.
Hycker
user1, ahogy olvasom a commented olyan érzésem van mint amikor a foci szurkolo ordit be a pályára hogy mé nem rugtad be falábúú hülye.... még se Ő van a pályán és mutatja meg hogy mit kell csinálni...



amugy tudomásom szerint Carmack azt a Ferrárit felajánlotta az első q2 multi győztesének, nem elvesztette
13.
13.
user1
Pukhi-zik:

Ha utána olvasol az id történek, láthatod hogy valamikor a quake2 elkészülte előtt volt egy nagyobb átszervezés. Akkor elhagyták a csapatot azok, akik tudták hogyan kell játékot készíteni. Tehát fantasztikus 3d effekteket ma is tudnak készíteni, de a quake2 maga is szenvedett pár hibától, a 3 -at pedig - az eredeti tervekkel ellentétben - kizárólag multiplayer módra készítették el. Vajon miért? Kérdezhetné a játékos, aki nem találkozott a doom3 -al. Mivel carmack is érezte hogy baj van, a quake 4 összepakolására inkább másokat kért meg, (ő csak az engine -t adta) akik bár jobb munkát végeztek mint az id a doom3 -al, ám ők sem voltak képesek igazán jó munkát kiadni a kezeik közül... sajnos. Akkor ezekután mit várjunk az azóta is változatlan id -től? Egyértelmű nem?
11.
11.
Pukhi-zik
User ne haragudj de llllolll . Hát Carmack tényleg nem játékos mi? Olvass utánna esetleg.Lehet, h nem ül a game elött napokat mint itt egyesek de, h konyít annyit a hozzá mint itt mi összesen az tuti.
11.
11.
Pukhi-zik
Egyszer egy Ferrarit vesztett el egy meccsben.
10.
10.
Etzel
Ohh ugyan nincs mit :$

Látod, még a google-ben is titeket dob ki elsőnek a kereső, ha keresek vmit ;)



manontheedge: Igazán nincs mit :)
9.
9.
Shifty
Wooow...valaki minket reklámoz:D Hát ez most...jajj..de kedves:DD
8.
8.
Etzel
én ezt találtam róla így gyorsban, de amikor bejelentették az új motort, és mutattak in-game movie-t, akkor nem ezt láttam.



http://www.jatekok.hu/index.php?kategoria=hir&tabla=hirek_200708&id=92
7.
7.
user1
manontheedge:

"oan szar tuti nem lesz J.C. nem hülyegyerek :)"



John C. Egy programozó. A maga területén remek szakember, rengeteg úttörő megoldással áll elő évről évre. Viszont nem játékos. Nem tudja mitől lesz igazán jó egy fps. Sajnos az id -él nem is nagyon dolgoznak olyanok, akik értenének ehhez, ezért nem kaptunk értelmes programot már a doom3 óta. Én ettől a programtól sem várok sokat. Az id lassan már csak grafikus engine -eket gyárt.
6.
6.
Domasi
John Carmack játékait mindíg is várom....
5.
5.
hopcsiri
Láttam a bemutatót, csak már itt lenne!
3.
3.
nimat16
én annak örültem volna ha régi álmukat folytatják,és csinálnak egy rpg-t.Amikor kezdték a Quake fejlesztése rpg-ként indult,csak sejna nem lett belőle semmi.Örülnék egy id rpg-nek.Ja és Tim Willits tanuljon meg dizájnolni.
2.
2.
Utys
Abban nem kételkedem, hogy technológiailag az endzsin jó lesz. Let's hope a játék is. Meg a Raven is összekapja magát :D



(de örültem volna egy RPG-nek)
1.
1.
General Thomas
"egy teljesen új irányvonalat nyit az FPS-ek műfajában."

hehe :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...