Mivel a Kinect alapvetően a mozgásra épít, először nem tudtuk elképzelni, hogy ki akar fekve játszani vele, majd megvilágosodtunk: aki fekvőtámaszozni akar.
Mivel a Kinect alapvetően a mozgásra épít, először nem tudtuk elképzelni, hogy ki akar fekve játszani vele, majd megvilágosodtunk: aki fekvőtámaszozni akar.
A korábbi rémhírekkel ellentétben a Kinect az ülő játékosokat is tökéletesen felismeri majd - az aggályokat az váltotta ki nemrég, hogy sokaknak gyanússá vált, hogy a Kinectet minden élő bemutatón csak állva prezentálták.
A Microsoft megnyugtatott mindenkit: igen, lehet ülve is játszani a Kinecttel. A The Biggest Loser: Ultimate Workout című fitneszprogramot készítő Blitz Games viszont még ennél is továbbment volna: a játékuk bizonyos feladatai (jógagyakorlatok és fekvőtámaszok) azt is megkövetelik a játékostól, hogy az lefeküdjön a földre, azonban ezt csak egy jóval több munkát igénylő félmegoldással tudták megvalósítani.
A Kinect ugyanis a játékos "csontvázát" ismeri fel, az alapján modellezi és mozgatja a játékbeli karaktert. Ha a játékos lefekszik, bizonyos végtagok takarásba kerülhetnek, a kamera pedig elvérzik. Kiderült azonban, hogy a Kinect előtt álló sportember sziluettjének mozgása ekkor is érzékelhető, így a Blitz Games is erre fog építeni, mégha így többet is kell programozniuk a hatékony működés érdekében. "Nem muszáj a rendszerre hagyatkoznod, a saját felismerő kódodat is megírhatod, ha tudod, mit akarsz csinálni" - utalt a csapat vezetője a Kinect rugalmasságára.
A Microsoft megnyugtatott mindenkit: igen, lehet ülve is játszani a Kinecttel. A The Biggest Loser: Ultimate Workout című fitneszprogramot készítő Blitz Games viszont még ennél is továbbment volna: a játékuk bizonyos feladatai (jógagyakorlatok és fekvőtámaszok) azt is megkövetelik a játékostól, hogy az lefeküdjön a földre, azonban ezt csak egy jóval több munkát igénylő félmegoldással tudták megvalósítani.
A Kinect ugyanis a játékos "csontvázát" ismeri fel, az alapján modellezi és mozgatja a játékbeli karaktert. Ha a játékos lefekszik, bizonyos végtagok takarásba kerülhetnek, a kamera pedig elvérzik. Kiderült azonban, hogy a Kinect előtt álló sportember sziluettjének mozgása ekkor is érzékelhető, így a Blitz Games is erre fog építeni, mégha így többet is kell programozniuk a hatékony működés érdekében. "Nem muszáj a rendszerre hagyatkoznod, a saját felismerő kódodat is megírhatod, ha tudod, mit akarsz csinálni" - utalt a csapat vezetője a Kinect rugalmasságára.
nem rossz dolog ez a kinect de a razer tervez hasonlót PCre ami nem kamerával hanem vmi mágneses térben fog dolgozgatni..de nem tom pontosan h van
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.