A Global Offensive egyik feladata, hogy egyesítse azokat a tulajdonságokat, amiket a Source-ban és a Counter-Strike 1.6-ban szeretnek az emberek, s így egy olyan termék jöjjön létre, amiért mindenki rajongani fog. Ezt a bázist még tovább növelik a konzolos verziók megjelentetésével - legalábbis így gondolja Chet Faliszek, a játék vezető fejlesztője.
Érdekes módon a Global Offensive projektvezetője, Ido Magal kicsit ellene beszélt azzal, amikor ezt követően azt nyilatkozta, valójában semelyik korábbi játéknak nem akarnak megfelelni, a fejlesztés egyetlen célja ugyanis a kompetitív jelleg elkapása: "Meg akarjuk fogni azt a kompetitív élményt, amit nagyon nehéz összehozni a Counter-Strike: Source-ban. Ezzel akarjuk azt elérni, hogy mindenki maximálisan tudja élvezni a jól kiegyensúlyozott öt az öt elleni harcokat."
Faliszek végül hozzátette, hogy a Global Offensive-re úgy gondolnak, mint az igazi Counter-Strike 2-re, s ennek megfelelően valami újat szeretnének nyújtani.
A Counter-Strike rajongói tábora jelenleg két részre van szakadva: valakik képtelenek felállni a klasszikus 1.6-os verzió mellől, néhányan pedig már rég áttértek a Source-ra, sőt, azt is unják. A Global Offensive-vel a fejlesztők célja a teljes rajongótábor egyesítése, egyetlen zászló alá.
Én ezzel nem vagyok kibékülve teljesen az 1.5 1.6 CScz Source mi volt akkor eddig - 2. counter strike ?
"ki nem szarja le loool..." (- tanulj egy kevés modort, ha szépen megkéred anyád biztos segít
ők mind azt mondták, hogy pc-n érdekli őket, konzolon nem
semmit se tudtam meg végülis,hogy mi az a source meg 1.6
De nem is írtam arról,hogy a konzolos és a pc tábort akarják összehozni. (az egy korábbi hír volt, itt meg nem is arról volt szó, szal nemtom hol utaltam volna rá)
De, hülye is lennék,ha pc-s ellen játszanék ps3on. Sőt azt is annak tartom aki megpróbálja.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.