Igazán minőségi kedvcsinálóval jelentkezett a Microsoft az Xbox One novemberi megjelenése kapcsán. A marketingkampány a hajrába érkezett: élőszereplős pillanatokkal népszerűsítik a konzolt.
Érdekesség, hogy a The Guardian információi szerint a Microsoft 100 millió dollárt költ az Xbox One népszerűsítésére, ami mindenképp rekordnak számít. Ennek egyik első fecskéje az alábbi reklám, melyben élőszereplős jelenetek keverednek - az összkép teljesen magával ragadó.
Jól nézzétek meg a pályaudvaros részt, ahol a Star Trek-féle Spock (Zachary Quinto) tűnik fel, hiszen több jelenetet Magyarországon forgattak, de ez csak a jéghegy csúcsa. Ráismertek más magyar nevezetességre is?
Ami a játékokat illeti: feltűnik a Titanfall, a FIFA 14, a Dead Rising 3, a Ryse és a Forza 5 is. Köszönjük, kopic és ArrowCross!
Látom kipróbáltad Hand Of Kul-t.
Amúgy helyszínekből 100%-ra csak a jó öreg Keleti pályaudvart ismerem fel, meg nem akarok baromságot mondani, de a végén olyan mintha a Gozsdu udvarról jönnének ki a légiósok, de ebben nem vagyok teljesen biztos :).
A reklámnak gondolom az a lényege, hogy megmaradjon az emberekbe. Pont hogy raktam bele ötletet...de ez csak egy reklám, semmi extra. Nem értem miért kell egyből menstruálni és hadonászni hogy márpedig AZSOKKALDESOKKALSONY4EVERJOBB VOLT
http://www.youtube.com/watch?v=s0d9d-cdxhk
igazából az az igazi ha van otthon egy ps4 meg xbox one is
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.