10 millió The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom ment el az első három napban
- Írta: zoenn
- 2023. május 17.
A Nintendo örömmel jelentette be a Twitteren, hogy a The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom több mint 10 millió példányban kelt el világszerte a megjelenést követő három napban. Ezzel a frencsájz történetének legkelendőbb részévé vált.
Csak az amerikai kontinensen ment el belőle 4 millió kópia, ami az ottani viszonylatokban a leggyorsabban fogyó Switch-játék lett, de más Nintendo-konzolokra elérhető játékok terén sem talált legyőzőre. Az anyaországban, azaz Japánban 2,24 millió példány talált gazdára.
Az új Zelda teljesítménye lenyűgöző: még a God of War: Ragnaröknek is kellett három hónap ahhoz, hogy megugorja a 11 millió eladott darabot, míg az Elden Ringből is három hét alatt ment el 12 millió.
Érdekesség, hogy a The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom a Nintendo első játéka, amely 70 eurós árcímkével került a boltokba, az áremelés úgy látszik, nem sok ember kedvét vette el.
A minden igényt kielégítő tesztünkre még várnotok kell, de tekintve a játék méreteit, ez érthető.
Neked az a tényed hogy neked játszanod kell valamivel hogy tudd milyen... Nekem az a tényem hogy nagyon nem!
Van is az a mondat a tények makacs dolgok :)
Ha meg az ismerosok ugyanezen a szinten vannak, akkor nyugodtan rohogjenek.
Az hogy neked és másoknak mi az "értékrendje" játékilag az csak az egyénre nézve valós dolog.
Nekem a jó game amit játszok (ennél nagyobb elismerés nem is kell egy játéknak szerintem hogy meg tudott nyerni engem) amit nem vagyok hajlandó kipróbálni sem mert nem tetszik videok alapján az számomra nem jó.
Többször írtam már. Az hogy te képtelen vagy itélkezni eldönteni neked mi a jó mi a nem tonnányi "MINDEN" alapján arról nem mi tehetünk akik meg igen.
Toxikus nem igen látom hogy fertőznék bárkit is. Nehéz is volna mivel minden embernek más a véleménye. Nem igen láttam még olyan embert akit megfertőztem volna és azt mondja te bazzeg jól nyomod tudod ezek után én is mindent ugy csinálok ahogy te.. Ne bohóckodj már ilyen szavakkal kérlek. Vagy tudod mit tedd.Szólok ismiknek jöjjenek olvasni had röhögjenek a rögeszmés semmit nem lehet tudni a játékokról azok játszása nélkül dolgodon
Az MGS5 meg egy nagyon jó játék, még úgy is hogy befejezetlen. De kommentból megint kitűnik hogy a Zeldat nem játszotta. A kb 30 perc cutscene aminek kb 75% opcionális aligha megy egy 60-100 órás játék rovására. Aki mindkettőt játszotta majd eldönti hogy egy kategóriába sorolható e a kettő. Szerintem nem, de sok szempontból jobb példa mint az Elden Ring.
A Ghost recon Wildlandsot nem ismerem, most crytek színvonal nélküli hozzáállással megtudnék 3 youtube videót nézni hogy megmondjam hogy mennyivel rosszabb mint a Zelda (a reviewk nem csillognak). Ettől el tekintek és ha az alkalom adja magát majd kipróbálom.
De tudod mit, igazad van:
Valahogyan pont az az érdekes, hogy valóban nem a mai kornak készülnek ezek a játékok, hanem az örökkévalóságnak. S mint ilyen, mindegy, hogy mikor jelenik meg, mert akkor is időszerű. Egy Wind Waker, vagy Twilight Princess ma is kellene azonnal, mert azok is az örökkévalóságnak készültek.
A népszerűsége pedig azért üdvözlendő sztem, mert maga a megjelenés egyáltalán nem main stream. Jó lenne élesebben, szebb textúrákkal, 60 fps-ben, de ezzel kell beérni és ezek nélkül is rengeteg rajongót juttat valódi játékélményhez. Nem a külcsíny (hiszen 10 éve is megjelenhetett volna), hanem a belbecs (amelyből azonnal kiderül, hogy valójában ezek az álmodók a jövőben járnak).
Úgyhogy végülis jól mondod:
10 éve is megjelenhetett volna, hiszen e játék megálmodói időt és teret átszelve alkották meg nekünk ezt a remekmüvet (műalkotást).
Köszönjük! :)
Amúgy a ghostrecon wildlands 1 hónappal a breath of the wild előtt jelent meg és ugyan olyan szabadsággal bármilyen sorrendben megoldható küldiket tartalmazott.
Nem kell újabb kamukat még találgatólagosan se terjeszteni/felvetni. A véleményem egy és állandó, ahhoz meg egy fiókom van és nem is lesz több.
Ezt ugye te sem gondolod komolyan ? Vagy ha igen, elég nagy baj van. Mondom, nem kell hogy tessen a játék, de amit itt leírsz a hét vicce, olyan mint aki Candy Crush-on kívül még nem látott játékot. De azt hogy milyen egy indie game egész biztos nem....
Már nem azért, én nem akarok belemenni itt a vitába senkivel hogy most ez jó vagy sem, ezt mindenki döntse el maga, de mi köze a játékstílusnak az innovációhoz ? Nem attól innovatív a játék hogy valami eddig sose látott játékstílust talalt ki, hanem hogy a kalandjátékot és azon belül azt hogy "azt csinálsz amit akarsz" szinte tökélyre fejlesztette. Mutass egy játékot 5-6 év távlatában ahol ilyen szabadságod van ilyen részletesen kidolgozott világban ilyen fizikával ?
elden ring co-op meg pvp egy külön élmény ,főleg segíteni másnak hihetetlen jó és kifogyhatatlan kaland, amióta berakták hogy bárhol az egész világban megidézhetnek mint segítség
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.