10 millió The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom ment el az első három napban

  • Írta: zoenn
  • 2023. május 17.
  • Biznisz
Link másolása
Sejtettük, hogy nagy lesz az érdeklődés a The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom után, de azt nem, hogy ennyire. A Nintendo kasszasikert könyvelhet el, a premier után három nappal máris 10 millió kópia ment el a játékból.

A Nintendo örömmel jelentette be a Twitteren, hogy a The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom több mint 10 millió példányban kelt el világszerte a megjelenést követő három napban. Ezzel a frencsájz történetének legkelendőbb részévé vált.

Csak az amerikai kontinensen ment el belőle 4 millió kópia, ami az ottani viszonylatokban a leggyorsabban fogyó Switch-játék lett, de más Nintendo-konzolokra elérhető játékok terén sem talált legyőzőre. Az anyaországban, azaz Japánban 2,24 millió példány talált gazdára.

Az új Zelda teljesítménye lenyűgöző: még a God of War: Ragnaröknek is kellett három hónap ahhoz, hogy megugorja a 11 millió eladott darabot, míg az Elden Ringből is három hét alatt ment el 12 millió.

Érdekesség, hogy a The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom a Nintendo első játéka, amely 70 eurós árcímkével került a boltokba, az áremelés úgy látszik, nem sok ember kedvét vette el.

A minden igényt kielégítő tesztünkre még várnotok kell, de tekintve a játék méreteit, ez érthető.

56.
56.
crytek
#55: Ezt a szart már párszor ellőtték mindenfelé.. majd leesik hogy köze nincs egymásnak a kettőhöz. Mint a digitális warez a kocsilopáshoz hasonlítja a sok...
55.
55.
Sophisticated Karen
#54: remelem hogy amikor mesz a sebeszetre az en tenyem alapjan keresel sebeszt. jo az hogyha a mutet elott mar probalta legalabb egyszer ketszer...
54.
54.
crytek
#53: Hazudozni nem szokásom. És a tények azok nem tudatlan marhaságok.
Neked az a tényed hogy neked játszanod kell valamivel hogy tudd milyen... Nekem az a tényem hogy nagyon nem!

Van is az a mondat a tények makacs dolgok :)
53.
53.
Sophisticated Karen
#52: nem, en csak leirom, hogy csunya dolog hazudni meg tudatlan marhasogakat terjeszteni. rossz a vilagnak.
52.
52.
crytek
#51: Maximum te hergeled magad mert más nem ért egyet veled.
51.
51.
Sophisticated Karen
#48: Gazdag gyerek, a kozott hogy nem erdekel valami (mert a trailer nem kelltette fel az erdeklodesed) vagy szar valami hatalmas koncepcionalis kulonbseg van. Ha ezt nem erted, te vagy a nevetseges bohoc. Amit meg muvelsz itt az toxikus, attol meg hogy nem ertenek veled az emberek (miert is... ?), szandokasan es foloslegesen hergeled oket.

Ha meg az ismerosok ugyanezen a szinten vannak, akkor nyugodtan rohogjenek.
50.
50.
crytek
#49: Nem érdekel? Lemaradtál az olvasásban? Csak a 2 zeldát emlegettem eddig is hogy az érdekel nintendon. És most kapaszkodj meg ez egy zelda cikk

Az hogy neked és másoknak mi az "értékrendje" játékilag az csak az egyénre nézve valós dolog.
Nekem a jó game amit játszok (ennél nagyobb elismerés nem is kell egy játéknak szerintem hogy meg tudott nyerni engem) amit nem vagyok hajlandó kipróbálni sem mert nem tetszik videok alapján az számomra nem jó.
49.
49.
delphijos
Most nem azért, de ti irogattok egy olyan cikk alá már isten tudja hanyadik kommentet a trendi "jogom van leírni a véleményem" felkiáltással, ami láthatóan nem érdekel titeket. Belenéztetek pár video-ba, és tudjátok hogy milyen középszerű... Én nem mondom hogy video alapján nem lehet azt megállapítani hogy a játékmenet / grafika / sztori / stb. érdekel-e vagy sem. És nincs gond ha nem, totál leszarom mivel játszotok. De ilyen sommás véleményt mondani egy 60-100 órás kalandjátékra egy video után.... és mondjuk a Ghost Recon-hoz hasonlítani ( csak mert nem kötött a missziók sorrendje ) hát... Egyébként meg igen, toxikus ez a trend, hogy sok ember köteleségének érzi hogy MINDENHEZ hozzá kell szólni. Ha nem tetszik valami, még akkor sincs gond, odaírom hogy ez nekem nem jön be, nem a véleménnyel van a gond. De 20x beírni ugyanazt hogy "de igen, szar", igenis az. És nem vagyo elfogult, úgyanezt gondolom arról ha valaki mondjuk a tizedik kommentet írja arról hogy miért szar a GP egy arról szóló cikk alá. Mi értelme van azzal foglalkozni ami nem érdekel / nem szeretem ? Meggyőzni másokat ( akikinek bejön ) róla hogy tényleg nem jó ??? Mert ami érdekel, oda oké hogy kommentel többet az ember...
48.
48.
crytek
#47: "Az zavar mindenkit hogy olyan dolgokról nyilatkozol ízlésről melyeket nyilvánvalóan nem próbáltál, ergo fogalmad sincs róla és ezáltal valótlan dolgokat állítasz (vagyis hazudsz)."

Többször írtam már. Az hogy te képtelen vagy itélkezni eldönteni neked mi a jó mi a nem tonnányi "MINDEN" alapján arról nem mi tehetünk akik meg igen.

Toxikus nem igen látom hogy fertőznék bárkit is. Nehéz is volna mivel minden embernek más a véleménye. Nem igen láttam még olyan embert akit megfertőztem volna és azt mondja te bazzeg jól nyomod tudod ezek után én is mindent ugy csinálok ahogy te.. Ne bohóckodj már ilyen szavakkal kérlek. Vagy tudod mit tedd.Szólok ismiknek jöjjenek olvasni had röhögjenek a rögeszmés semmit nem lehet tudni a játékokról azok játszása nélkül dolgodon
47.
47.
Sophisticated Karen
#45: Troll menj már innen. Te szenvedsz itt a 'minden szubjektív és mindent tudok a világról' betegségben. Most utoljára megismétlem hátha felfogod: engem és senki mást se zavar ha valakinek bármi nem tetszik legyen az Zelda, Bloodborne vagy half-life (hogy néhány személyes kedvencet említsek). Az zavar mindenkit hogy olyan dolgokról nyilatkozol ízlésről melyeket nyilvánvalóan nem próbáltál, ergo fogalmad sincs róla és ezáltal valótlan dolgokat állítasz (vagyis hazudsz). Ráadásul hogy ezt miért a Nintendo cikkek alatt teszed mint egy toxikus fertő azt még inkább nem érti senki. Menj vissza a Game pass alá, arról legalább tudsz érdemlegesen nyilatkozni.

Az MGS5 meg egy nagyon jó játék, még úgy is hogy befejezetlen. De kommentból megint kitűnik hogy a Zeldat nem játszotta. A kb 30 perc cutscene aminek kb 75% opcionális aligha megy egy 60-100 órás játék rovására. Aki mindkettőt játszotta majd eldönti hogy egy kategóriába sorolható e a kettő. Szerintem nem, de sok szempontból jobb példa mint az Elden Ring.

A Ghost recon Wildlandsot nem ismerem, most crytek színvonal nélküli hozzáállással megtudnék 3 youtube videót nézni hogy megmondjam hogy mennyivel rosszabb mint a Zelda (a reviewk nem csillognak). Ettől el tekintek és ha az alkalom adja magát majd kipróbálom.
46.
46.
GemForge
#2: Fordítva. Jó ha 10 év múlva megjelenik egy olyan játék, amely ennyire innovatív. Ezt majd megint koppintja mindenki... illetve próbálja majd. Senki nem érti, hogy miért nem sikerül... Mert ez egy olyan különleges játék, amely generációról generációra fejlődik. Van még ilyen, az is Japán.

De tudod mit, igazad van:
Valahogyan pont az az érdekes, hogy valóban nem a mai kornak készülnek ezek a játékok, hanem az örökkévalóságnak. S mint ilyen, mindegy, hogy mikor jelenik meg, mert akkor is időszerű. Egy Wind Waker, vagy Twilight Princess ma is kellene azonnal, mert azok is az örökkévalóságnak készültek.

A népszerűsége pedig azért üdvözlendő sztem, mert maga a megjelenés egyáltalán nem main stream. Jó lenne élesebben, szebb textúrákkal, 60 fps-ben, de ezzel kell beérni és ezek nélkül is rengeteg rajongót juttat valódi játékélményhez. Nem a külcsíny (hiszen 10 éve is megjelenhetett volna), hanem a belbecs (amelyből azonnal kiderül, hogy valójában ezek az álmodók a jövőben járnak).

Úgyhogy végülis jól mondod:
10 éve is megjelenhetett volna, hiszen e játék megálmodói időt és teret átszelve alkották meg nekünk ezt a remekmüvet (műalkotást).
Köszönjük! :)
45.
45.
crytek
#44: Részéről ez magas labda volt ,te meg asszisztálsz neki? Direkt ezt akarta hogy bárki írjon valamit, azt majd most 200 sorban megint a zelda javára tudja fordítani a mondandóját.Természetesen olyan mondandóval ami csak neki jó mást nem érdekel mert ugye ízlés nem ugyanaz. Nem fogja fel és fáj is neki ,látjuk a szenvedésén, hogy van akiket totál hidegen hagynak a nintendo játékai ezért hittérítőként akar szerepet játszani..
44.
44.
Br1sk
Példa: MGS V 2015 a játékmenetet eszméletlenül kibővítő fizika és AI befolyásolási lehetőség. Mesterien kialakított sandbox élmény. Emelett még a sorozat storyját is tovább tudta vinni míg a zeldában a story teljesen az open world rovására ment.
Amúgy a ghostrecon wildlands 1 hónappal a breath of the wild előtt jelent meg és ugyan olyan szabadsággal bármilyen sorrendben megoldható küldiket tartalmazott.
43.
43.
Sophisticated Karen
#39: Hagyjad, a trollok nem szeretnek konkrét példával jönni. Már többször kértem, eddig az egyetlen példa az Elden Ring volt és azt se az egyik toxikus papagáj károgta be.
42.
42.
crytek
#40: Nem tudom mekkora a moderátorok hatokőre itt de sok helyen a modik látják az accountokat és az ipket sok helyen ip-re bannolnak. Sőt utána nyomon is tudnak követni ha új fiókot regeltél.

Nem kell újabb kamukat még találgatólagosan se terjeszteni/felvetni. A véleményem egy és állandó, ahhoz meg egy fiókom van és nem is lesz több.
41.
41.
delphijos
#26: "kb. egy szórakoztató, de nem túl maradandó indie cím volna"

Ezt ugye te sem gondolod komolyan ? Vagy ha igen, elég nagy baj van. Mondom, nem kell hogy tessen a játék, de amit itt leírsz a hét vicce, olyan mint aki Candy Crush-on kívül még nem látott játékot. De azt hogy milyen egy indie game egész biztos nem....
40.
40.
delphijos
#18: Hát, nem bizos hogy nem egy másik accountja.
39.
39.
delphijos
#16: "Mondjuk az "innováció"-t én is megmosolyogtam. Ha nem is 10, de 5-6 éve is jöhetett volna és már akkor is bőven volt a piacon hasonló stílus."

Már nem azért, én nem akarok belemenni itt a vitába senkivel hogy most ez jó vagy sem, ezt mindenki döntse el maga, de mi köze a játékstílusnak az innovációhoz ? Nem attól innovatív a játék hogy valami eddig sose látott játékstílust talalt ki, hanem hogy a kalandjátékot és azon belül azt hogy "azt csinálsz amit akarsz" szinte tökélyre fejlesztette. Mutass egy játékot 5-6 év távlatában ahol ilyen szabadságod van ilyen részletesen kidolgozott világban ilyen fizikával ?
38.
38.
Sophisticated Karen
#35: Én game módban tolom a tvn amely módban nincsen Motion smoothing, csak black frame insertion. Ha kiszedem a gamemodbol akkor az Input lag túl magas és az az irányítás rovására megy + én nem szeretem a fake fpst így a dlss 3tol se vagyok elájulva. Visszont reality creation a felbontást nagyon szépen felhúzta 8kra anélkül hogy túl éles lenne minden. Azért függetlenül attól hogy imádom a játékot a 60 FPS jót tenne neki.
37.
37.
Sophisticated Karen
#34: Elden Ring DLCt én is várom. én elfogadom a nézetedet csak nekem más a tapasztalatom. A Zeldat én egyébként 65 euróért vettem a mediamarktban.
36.
36.
DragonBleacPiece
#30: tévedés, az elden ring készítőjére volt befolyással a zelda ,witcher 3, skyrim és egyéb ow játékok, de az elden ringet mint játék se a játékmenetét nem inspirálta a zelda

elden ring co-op meg pvp egy külön élmény ,főleg segíteni másnak hihetetlen jó és kifogyhatatlan kaland, amióta berakták hogy bárhol az egész világban megidézhetnek mint segítség
35.
35.
Doomsayer
#31: Ja, dupla bufferelt V-sync van, ami 30-ról 20-ra teszi le, ha megrogy a RAMsávszél a Switch-ben. Velem is előfordult 23 óra gametime mellett kétszer vagy 5 másodpercre. De mivel a TV-ben benne van egy a DLSS3-hoz hasonló szarság (motion smoothing), ezért többnyire 60 a FPS és nyilván a felbontás is nagyobb. Annyira nem deal breaker a dolog, mint az, hogy egy Hogwarts legacy 13. genes intelen meg 4090-en 30% hardver használat mellett megy be 20 fps-re abban a faluban.
34.
34.
Doomsayer
#33: Ja, hát a PVP-t azt én egyáltalán nem nézem. Olyan szinten ... hát nem is az, hogy utálom, hanem olyan végérvényesen és mélységesen nem látom értelmét bármilyen multiplayernek bármilyen játékban, hogy ha rajtam múlna, nem lenne a világon ilyen. De hát ez nyilván személyes dolog, más meg annak nem látja értelmét, ha egyedül kell géppel/gép ellen játszani. De nyilván, teljesen érthető, amit mondasz és nem is kell egyáltalán elfogadnod sem azt amit én, sem azt, amit az Elden Ring készítője mond. Ha szigorúan nézzük Elden Ring nélkül, akkor valóban csak a BotW és a TotK a két játék, ami ilyen és más címet nem lehet ide sorolni. A lényeg, hogy jól el tudjon vele játszani az ember. Egyébként ER DLC-t is várom már eléggé, csak azt nem tudom, honnan legyen időm ilyen sok jó játékra. Így van az, hogy bár hiába zavar, azért mégsem halok bele a sok silány és gagyi megjelenésbe, mert ennyi jó és tartalmas cucc mellett minden ratyi megjelenést kipatchelnek és félárra vesznek, amire eljutok odáig, hogy esetleg rászánjam az időmet. ÉS így van az, hogy a TotK szerintem megéri a 60 és a 70€-t is, míg a Jedi Survivor és a Last of Us a kettő együtt sem ér meg 60-at, amiért úgy jelentek meg. Ezért is nem értem, hogy miért fúj sok ember a Zeldára, hogy pénzt akarnak érte kérni, hiszen egy fillérrel sem kérnek érte többet, mint az előbb említett működésképtelen programroncsokért.
33.
33.
Sophisticated Karen
#30: Nem tudom, nekem 50% pure csata az Elden Ringben. Bossok + pvp + segítek másik játékosnak. Zeldaban inkább építek, felfedezés, hegymászás, repüles, shrineokat oldok meg, mindent összekombinálok, stb. Csata talán 10% pvp meg egyáltalán nincs. Ráadásul a csaták egy része is csapdák próbálása, belefujatni az ellenfeleket a vízbe, villámot beléjük csapatni, stb.
32.
32.
Sophisticated Karen
#31: Mi van át szeretnéd venni a digital foundry szerepét? Csakhogy ők jól te me rosszul számolsz, ne lesz ez így nagy karrier.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...