A Bloober Teamnek hála marad hű az eredetihez a Silent Hill 2 remake
- Írta: pandaril
- 2024. június 7.
Remake-t készíteni minden idők egyik leghangulatosabb túlélőhorror játékához akkor sem lenne egyszerű, ha nem övezné a Silent Hill 2-t olyan kultikus tisztelet, amilyet nagyon kevés más játék mondhat el magáról. A rajongói elvárások az egekben, a fejlesztést végző Bloober Teamre pedig komoly nyomás nehezedik. De ha azt hinnénk, hogy csak a negatív külső visszajelzésekkel kellett megküzdeniük, akkor tévedünk.
A remake munkálataiban ugyanis részt vett az eredeti játék több készítője is, mint például Masahiro Ito tervező és Akira Yamaoka, akinek a játék zenei anyagát köszönhettük. Meglepő módon viszont pont a veterán készítők voltak azok, akik a legmarkánsabb változtatásokat akarták eszközölni a játékon. Motoi Okamoto producerrel készített interjút a Famitsu, amelyben elárulta, hogy kisebb-nagyobb csörtékre is sor került a fejlesztés során, mivel a régi motorosok újító szándékaival szembe helyezkedve a Bloober Team ragaszkodott az eredeti elemekhez. Hogy pontosan mik is lettek volna ezek a változtatások, az nem derül ki az interjúból, viszont a tervek szerint jelentősek lettek volna.
Okamoto megvédte Yamaokát és Itot is, mivel megértette a változtatási szándékukat. Véleménye szerint egyetlen játékfejlesztő sem akarja újra és újra ugyan azt a játékot elkészíteni, szeretnének valami újat belevinni, hozzáadni a munkájukhoz. Hogy jó döntés volt-e a lehető leghűbb remake elkészítése, az október 8-án, PC-n és PlayStation 5-ön kiderül.
Én játszani szeretek nem agyalni :)
Amúgy sem egy különösebben komplikált game...bár mondjuk a rejtvényeknél el lehet akadni, ha nem figyelsz/nem tudsz angolul/lusta vagy agyalni. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.