A fejlesztőket kérdezi a Microsoft, hogy miért kerülik az Xbox-ot

Link másolása
Szeptember végén tették közzé a visszajelzésről szóló kérésüket, mivel szeretnék tudni, hogy honnan ered az a trend, miszerint sorra jelennek meg játékok Xbox-port nélkül.

A játékfejlesztők és a kiadók számára nem ismeretlen dolog a felhasználói visszajelzések gyűjtése olyanoktól, akik játszanak az adott sorozattal, viszont nem képzik a köré épülő közösség szerves részét. Ezek a "külső hangok" új perspektívát adhatnak egy-egy fejlesztéshez, így szélesebb lehet a célközönség a végleges terméknek.

Az már ritkábban szokott előfordulni, hogy egy platformtulajdonos tesz fel hasonló kérdéseket a fejlesztőknek, most azonban ez történt. A Microsoft szeptember 30-án egy blogposztban jelentette be, hogy az Xbox Research divízió ezúttal nem a játékosokat, hanem a fejlesztőket kérdezi, és a fő téma az lesz, hogy miért nem készítenek játékokat Xbox-ra. Maga a poszt a kutatás és a stratégia részleteibe is belemegy, azonban a legérdekesebb rész kétség kívül az, hogy a Microsoft szeretné tudni, hogy hogyan tehetné vonzóbbá a fejlesztők számára, hogy az ő platformjukra is megjelenjenek a játékaik.

Mint ismert, az Enotria: The Last Song készítői azért nem jelentették meg a játékukat Xbox-ra, mert a platform egyszerűen nem reagált a megkereséseikre, szerencsére Phil Spencer közbelépett, és már javában zajlik az Xbox-verzió megjelentetésének folyamata. De elkerüli majd a platformot a Phantom Blade Zero (igaz, utólag már félreértésről beszéltek a fejlesztők, és biztosították a játékosokat, hogy a játék Xbox Series-konzolokra is megjelenik). A Microsoft azt reméli ettől a felméréstől, hogy értékes információkhoz juthat a fejlesztői igényekről, és talán a jövőben már nem kell a fentiekhez hasonló köröket futniuk sem nekik, sem pedig a fejlesztőknek.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...