Az Atari életet lehel a klasszikus Sprint-sorozatba egy új résszel
- Írta: zoenn
- 2024. április 3.
A Sprint 2 volt az első olyan versenyjáték, amely mesterséges intelligenciáját használt, azaz ténylegesen bevezette a gépi irányítású ellenfeleket, akik nem csak egy előre meghatározott pályán köröztek, hanem félig intelligens módon reagáltak a játékosok stílusára.
A hetvenes évek végén az egyik legtöbb bevételt elért játéktermi címről van szó, amik már több pályát kínáltak egyszerre. A Sprint 2, a 4, a 8 és a One nem a sorozat számozott epizódjait jelentette, hanem hogy hány játékost támogatott.
A Headless Chicken fejlesztő készít rebootot a szériához NeoSprint címmel, amely az eredeti izometrikus nézőpontot kínálja, ám 2D helyett már 3D-ben. Egyetlen képernyőn zajlik a száguldás akár nyolc játékos számára. Számos játékmód áll a rendelkezésünkre, beleértve a kampányt, a Grand Prixet, az Obstacle Course-t és a Time Trialt, ráadásul pályaszerkesztőt is mellékelnek hozzá, a kész műveket megoszthatjuk másokkal, akik a leggyorsabb időeredményekért versenyezhetnek rajta.
A NeoSprint egy szenvedélyes projekt, amint az Atarinál dolgozó veterán művész, John Kauderer tervezett és a Costa Rica-i székhelyű stúdióval közösen rak össze. A Sprint 2 méltó örököse PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re és Nintendo Switchre jelenik meg a jövőben 25 eurós áron.
Majd black friday-kor talán visszatérek rá. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.